Ofis Personeli

Ofis Personeli

Ofis Personeli

Ofis personeli, bir ofisin bel kemiği gibidir. Çeşitli bir çok görevi üstlenen ofis personellerini tercih ederken firmalar bazı kriterler koymaktadır. Siz de ofisinizde çalıştıracağınız personeli seçerken bu kriterlere dikkat etmelisiniz. Bu kriterleri aşağıdaki gibi sıralamak mümkündür:

•    Ofis personelliği için herhangi bir üniversite bölümü bulunmamaktadır. Bu nedenle tercih edeceğiniz personelin herhangi bir lise ya da üniversite mezunu olması yeterlidir.
•    İyi bir ofis personelinin Word, Excell gibi ofis hayatında sık sık kullanılan Microsoftt Office programlarını iyi derece bilmesi gerekmektedir. Özellikle Excell’de ki formüller ve tablolar pek çok işi kolaylaştırmaktadır.
•    İyi bir ofis personelinin diğer çalışanlar ile iyi bir iletişim kurabiliyor olması gerekmektedir. Ofisteki düzeni ve koordineyi ofis personeli sağladığı için her çalışan ile iletişime kurabiliyor olması gereklidir.
•    Takım çalışmasına yatkın ve kişiler ile iyi geçinebilen bir yapıda olması gerekmektedir.
•    Dsiplinli, dikkatli ve saygılı bir karaktere sahip olması gerekmektedir.
•    İyi bir ofis personelinin iş planlama ve iş takibini düzenli bir şekilde yapması gerekir.
•    Kişilerin telefonda ya da yüz yüze müşteriler ile görüşürken samimi ve sıcak bir tonlama ile konuşuyor olması müşterileri memnun etmektedir. Bu nedenle iyi bir ofis personelinin sıcak kanlı ve güler yüzlü olması gerekmektedir.

Eğer sizin de işletmeniz için bir ofis personeline ihtiyacınız varsa Kuzey İnsan Kaynakları ile iletişime geçebilirsiniz.


Bu sayfadaki bilgiler size yardımcı oldu mu?