Biletleme Personeli

Biletleme Personeli

Biletleme Personeli

Biletleme personeli, çeşitli turizm şirketlerinde çalışan organizasyon, etkinlik, ulaşım gibi biletlerin satışı ile sorumlu olan personeldir. Peki, bu biletleme personelinin görev ve sorumlulukları nelerdir? Gelin inceleyelim.

•    Biletleme personeli, talep edilen organizasyon ya da etkinlik ile ilgili bilet politikalarını müşterileri aktarır.
•    Biletler ile ilgili yaşanan herhangi bir sorunda müşteri ile iletişim kurarak soruna çözüm bulmaya ve müşteriyi memnun etmeye çalışır.
•    Telefon aracılığı ile müşterilere ulaşarak biletler ve hizmet hakkında müşterileri bilgilendirir.
•    Telefonda ya da gişelerde rezervasyon işlemleri yapar.
•    Satılan ve iade edilen tüm biletlerin bir kaydını tutar.
•    Bilet satışı öncesinde ve bilet satışı sonrasında müşteri hizmetleri sunar.
•    Düzenli ve titiz bir şekilde biletlerin satılmasını sağlar.

Bir biletleme personelinde bulunması gereken özellikler nelerdir?

•    İyi bir biletleme personelinin telefon görüşmeleri esnasında müşterilere karşı sabırlı olması ve profesyonel bir biçimde cevap vermesi gerekmektedir.
•    İyi bir biletleme personelinin firmayı temsil ettiği için düzgün bir diksiyona sahip olması gerekmektedir.
•    İyi bir biletleme personelinin müşteri hizmetleri konusunda deneyim ve bilgi sahibi olması gerekmektedir.
•    İyi bir biletleme personelinin müşteriler ile iyi iletişim kurabilmesi gerekmektedir.
•    Yazılı ve sözlü ikna kabiliyetinin yüksek olması gerekmektedir.

Eğer sizin de bir biletleme personeline ihtiyacınız varsa Kuzey İnsan Kaynakları yanınızda. Biletleme personeli ve diğer tüm hizmetlerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.


Bu sayfadaki bilgiler size yardımcı oldu mu?